Sunday 17 June 2012

Happy Abah Day

                                               
       Seorang abah yang amat tegas dalam mendidik anak-anaknya. Mempunyai banyak pantang larang dalam memastikan anaknya berguna seperti sekarang..Dah lali dengan tali pinggang dan bentuk2 ' penyeksaan' yang lain. Maklumlah kami adik beradik ni nakal..Expecially aku, seorang anak yang suka melawan cakap,suka bergaduh dan bermacam-macam lagi kenakalan yang lain..hehe..Tapi kalau tak kerana ketegasan abahku mendidik anak-anaknya,aku tak mungkin menjadi seperti sekarang.

       Mungkin aku akan menjadi seorang anak yang teruk..Btw abah dah suka berseloroh sekarang..Pengaruh mak aku le ni..hehe..Mak aku ada bagitau,segarang-garang abah pun,waktu muda dulu romantik jugak orangnye..Amboi !..hehe

' Selamat Hari Bapa abah '! =)

                                                           
                                                        Abah,Bashrud din Bin Shaari


                                         
                                     Abah di samping heroinnya..Sayang mak jugak ! =P

No comments:

Post a Comment