Thursday 24 May 2012

Hockey : MAS 1 - 1 KOR

Skuad hoki negara kita berjaya mengikat pasukan ranking ke 6 dunia iaitu Korea Selatan..Aku tengok skuad hoki negara kita turun dengan beberapa muka baru dari skuad hoki yg berjaya memenangi kejohanan remaja Asia baru2 ni..tapi aku tak ingat nama diorang le..hehe

Mula2 tadi pnyerang negara,Faizal Shaari ada 2 peluang..1 mlalui penalti korner dan 1 lagi 1 by 1 dgn keeper..rugi woo..peluang keemasan tu..Tapi KPOP jgak yang skor dulu..Kelam kabut siot defend Malaysia masa tu..tak silap aku goal mlalui counter attack..Lepas tu game seimbang..masing2 ada serang menyerang..

Akhirnya goal2 yang ditunggu-tunggu pun tiba..Marhan Jalil terer gelecek defend korea dan dia lorongkan bola kepada Faizal Shaari..Dan ape lagi..Goal la..haha..Tapi ada banyak le keputusan yang meragukan dari pengadil..Brader cameraman sebelah aku dah banyak kali sumpah seranah pengadil tu..tapi dia buat derk jela..ataupun dia tak dengar..sampai dapat gelaran Evra pun ade..Brader tu mesti penyokong Liverpool..haha

Dibawah ni aku uploadkan beberapa gambar yg aku sempat snap guna DSLR 3310 aku..hehe











No comments:

Post a Comment